fbpx

Bloggerii si companiile: Cum inchidem gura dusmanului

Simplu, ne imprietenim cu el. Stiti cine critica cel mai mult Romtelecom-ul, in online? Bloggerii. Cum rezolvam asta?

Facem o conferinta de presa, in care sunt chemati doar bloggerii, si le dam sa testeze produsele si serviciile Romtelecom. ( bloggerii care au onorat invitatia vor testa  timp de cateva luni pachetul fix-mobil, inclusiv terminalul oferit gratuit, Nokia 6300. ). Chemam doar bloggeri pentru a le arata ca parerea lor conteaza, s-a auzit acolo sus, in fotoliile alea caldute unde se iau decizii de milioane de euro?

Sa nu credeti ca sunt invidios pentru ca nu am fost chemat sau ca am omis faptul ca am criticat, pana acum, destul de mult Romtelecomul si serviciile sale, plecand mai ales de la mostenirea lasata de perioada monopolului acestui fost gigant telecom ( tratament execrabil al clientilor, angajate sictirite in relatiile cu clienti, tarife mari.. ). NU, nu e vorba de asta aici!

Pur si simplu, mi se pare geniala abordarea, cred ca trebuie mult curaj pentru a te arunca in gura lupului direct, fara menajamente, stiind ca esti privit negativ, in ciuda eforturilor de repozitionare, diversificare a ofertei, improspatare a imaginii brandului. Ca strategie de promovare in online, au toata stima mea, pe cuvant de marketer. Poate au facut asta si pentru ca managerul PR are blog, in orice caz, ideea e buna.

Rezultatele …le vom vedea in timp. Vor reusi bloggerii sa schimbe imaginea unei companii urmarita de trecut, dar orientata spre viitor? ( asta in conditiile in care serviciile oferite de Romtelecom spre testare chiar vor fi ok, iar bloggerii vor fi onesti privind experientele cu aceste servicii. )

Recomandă

9 Comentarii

  1. geniala, geniala, dar e testare de moment. De ce am renuntat eu la Romtelecom? pentru ca-mi incarcau factura groaznic de mult si pentru ca mi se intampla frecvent sa ridic receptorul si sa-i aud pe altii cum vorbeau altii pe aceeasi legatura. Ce inseamna asta?
    Un review sanatos se poate face abia dupa macar 6 luni de abonament, cand pleci linistit de acasa si nu dai mai mult de 10 telefoane contorizate. Si dupa asta verifici factura, daca e in concordanta cu cat ai vorbit.

  2. @Gina Nu stiu cand ati avut experienta respectiva, acum factura se poate verifica gratuit si detaliat online. Eu sper ca Romtelecom sa ajunga sa fie judecat pentru ce face in prezent (cu bune si rele, pentru ca nimeni nu este perfect), nu doar pentru greseli din trecut.

    @Marius Intentia noastra a fost una sincera, de deschidere la dialog. Nu este, insa, primul proiect de comunicare cu bloggerii, doar ca precedentele au fost, sa spunem, mai degraba de nisha.

  3. Apropo de obiectivitatea bloggerilor: “surpriza de final a fost ca bloggerii care au onorat invitatia vor testa timp de cateva luni pachetul fix-mobil, inclusiv terminalul oferit gratuit, Nokia 6300”.
    Toata lumea a scris “de bine” dupa aceasta intalnire:

    Subiectiv: “Oricum, ca idee, opţiunea poate fi activată atît pentru clienţi noi, cît şi pentru cei existenţi. Şi încă o chestie: clienţii noi primesc şi un telefon mobil Nokia 6300 gratuit. Şi tot apropo de gratuitate, trebuie bine băgat la cap că, pentru a beneficia de ofertă, nu se cer bani, dar se cere prelungirea contractului cu Romtelecom sau Cosmote pentru doi ani.”
    Swamp: “De apreciat este ca Romtelecom aplica o strategie care multumeste clientul cu aceasta oferta si totodata am constatat un singur lucru: serviciile oferite de Romtelecom sunt profesionale si demne de laudat.Chiar mi-a placut aceasta conferinta cu target pe bloggeri.”
    Arhi: “Nu e nici o şmecherie, totul e gratis, în cadrul abonamentului normal de telefonie, mobilă şi fixă. Date complete despre chestia asta se găsesc pe aiunfixcumobilul.”

    Ce nu a scris mai nimeni e ca toate abonamentele mobile si fixul trebuie sa apartina aceleiasi persoane. In aceasta situatie, cui se mai adreseaza oferta (persoane fizice, clienti existenti).
    E doar o smekerie de marketing, iar toti au cazut in plasa

  4. Citez din linkul de mai sus: “Îţi formezi grupul tău: 1 număr Romtelecom şi 1 până la 4 numere COSMOTE (abonamente COSMOTE care aparţin aceleiaşi persoane). ”

    Poate nu ma uit eu bine … dar si acolo scrie ca (cel putin) cele 4 abonamente Cosmote trebuie sa apartina ACELEIASI persoane.

    In alta ordine de idei, reprezentanta Cosmote de unde am cerut informatii mi-a spus ca TOATE abonamentele trebuie sa apartina ACELEIASI persoane. In cazul acesta, poate ar fi mai bine sa se faca un training mai riguros angajatilor, e pacat sa nu castigati clienti din lipsa unei bune comunicari.

    Oricum, tot ce spuneam eu e doar ca sunt extrem de putine persoane fizice care sa fie titulari si la Romtelecom si la 1-4 abonamente Cosmote.

  5. @Petrica; cele 4 simuri de la Cosmote trebuie sa apartina aceluiasi titular, asta pentru ca oferta se adreseaza in principal membrilor unei familii iar la Romtelecom titularul poate sa fie diferit fata de cel Cosmote.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *