fbpx

Bergenbier, o noua imagine: nu, nu si…nu

13 Comentarii

  1. Ca tot veni vorba de noul Bergenbier, asta seara am dat intamplator peste noua sticla intr-un bar si am zis sa incerc. Trebuie sa recunosc, chiar este buna. Inainte consumam numai Timisoreana, dar cred ca incurand voi deveni fan Bergenbier.

  2. Ai dreptate, e un căcat de etichetă. Star trek din Carpați.
    Acum se pierde liniștită în marea infinită de etichete verzi.

    Și-ți rupi și gâtul citind etichetă. Un mare rahat. Dintre berile pe care le-am băut, cred că asta e singura cu eticheta “pe verticală”.

    Hmm, am putea porni o campanie pentru ea… :mrgreen:
    Urâtă cu spume. Noua etichetă de Bergenbier.

  3. Acum nu ca avem ceva cu tine dar te lauzi cu ale tale cunostinte de marketing. Unde vezi tu rebranding? Ce este un rebranding? Mai citeste putina teorie si mai lasa chestiile astea dupa ureche. Daca schimbi un logo si un slogan nu se cheama ca ai facut rebranding.
    In cazul de fata avem de-a face cu un repackaging.
    Prea multe beri de pe piata romaneasca se folosesc de ideea de traditie. Eu cred ca s-a incercat o aducere in contemporan, o intinerire… poate ca se indreapta catre o alta piata tinta. Daca ideea asta va fi sustinuta cu promovare intensiva ar putea chiar sa prinda. Cu siguranta nu este ceva facut dupa ureche fara sa fi gandit inainte. Acum nu ramane de facut decat sa urmam replica dintr-un spot al unei beri concurente “OK, now we wait”.

  4. M-as bucura tare mult daca ar scoate producatorul pe piata   varianta  de bere fara alcool la sticla de 2 L si cred ca s-ar bucura multa lume care nu consuma alcool dar care pentru ei acest gust de bere fara alcool este deosebit de bun! Va Multumesc!

  5. Oricum Bergenbier nu a avut niciodata parte de ceva original din punct de vedere vizual.

    Citez din acest articol:
    http://www.zf.ro/companii/rebrandingul-bergenbier-pariul-pentru-a-recupera-terenul-pierdut-in-ultimul-an-4135828/

    “La momentul lansarii, ambalajul si valorile brandului Bergenbier au fost inspirate din marca belgiana Jupiler, aflata de asemenea in portofoliul InBev.”

    “Noul design nu este insa o noutate decat pe plan local, deoarece acesta a mai fost folosit de K Creation and Production, companie care se afla in spatele marcilor din portofoliul producatorului belgian inca din 2003, si pentru brandurile Staropramen (Cehia) si Kamenitza (Bulgaria), detinute de asemenea de InBev.”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *